Ułóż swoją listę dobrych nawyków: zdrowie, uroda i pielęgnacja

Dodany w: Przez Redakcja

Wyrobienie sobie zdrowych nawyków to prosta droga do lepszej pielęgnacji ciała i końskiego zdrowia. Poza tym ustalone zasady pomogą zorganizować ci codzienne życie i efektywniej zarządzać swoim czasem, w tym sprawami urodowymi i zdrowotnymi. Jak powinna wyglądać lista dobrych nawyków?

Nawyki na co dzień

  1. Medytacja to dobry początek dnia. Na czym polega? Na kilka lub kilka naście minut rano wystarczy, że skupisz się na oddechu i postarasz się przestać myśleć o innych sprawach. Dzięki medytacji odciążysz umysł i pozbędziesz się napięcia.
  2. Odżywiaj się poprawnie. Pamiętaj o śniadaniu, które doda ci energii na cały dzień, pij około 2 litrów wody, do diety dodaj pokarmy bogate w świeże warzywa i owoce, nie zapomni także o suplementacji.
  3. Wyeliminuj stres. Nie skupiaj się na wielu rzeczach naraz. Stres i napięcie, które możesz w ten sposób wywołać, pogarszają kondycję organizmu, a co za tym idzie wpływają na stan włosów, skóry i paznokci.
  4. Pamiętaj o aktywności fizycznej. To jeden z najlepszych sposobów, jeśli chodzi o utrzymanie organizmu w odpowiedniej kondycji. Codziennie powinno pokonywać się przynajmniej 5 tysięcy kroków, a kilka razy w tygodniu ćwiczyć. Aktywność fizyczna nie tylko wzmacnia mięśnie, lecz także pobudza metabolizm, krążenie krwi i dotlenienie komórek.
  5. Wysypiaj się. Dorosły człowiek potrzebuje 7 lub 8 godzin snu – wtedy organizm będzie prawidłowo funkcjonował. Zasypiać powinno się między 22.00 a 23.00 i należy trzymać się rytmu biologicznego. Pamiętaj, że sen to najlepsze co możesz zrobić dla swojego ciała.

Nawyki tygodniowe

  1. Planuj dietę i aktywność fizyczną. Nawyki i organizacja ułatwią ci zdrową dietę, która wyeliminuje podjadanie. Wygospodaruj także czas na ćwiczenia. Możesz iść na siłownię, basen, jeździć rowerem, a nawet spacerować.
  2. Miej czas tylko dla siebie. Raz na tydzień wyznacz sobie dzień, który będzie przeznaczony tylko dla ciebie. Pielęgnuj swoje pasje, zadbaj o wewnętrzny spokój, idź do kosmetyczki na ulubiony zabieg, odstaw wszystkie zadania i problemy na później.

Nawyki miesięczne i roczne

Raz na miesiąc korzystaj z zabiegów u specjalisty: kosmetologa, masażysty, fryzjera, fizjoterapeuty, psychoterapeuty. A ran na rok rób podstawowe badania. Obserwuj swój organizm, bo dzięki temu wyeliminujesz choroby i lepiej zadbasz o swoje zdrowie i swoją urodę.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

O autorze
Redakcja

U nas znajdziesz najnowsze wiadomości kosmetyczne na temat zdrowia i urody a także recenzje kosmetyków ułożone tematycznie. Zapisz się na nasz newsletter aby być na bieżąco informowany o nowinkach ze świata zdrowia i urody. Pozdrawiamy!